Dec 28, 2011

Kerja Kahwin?

Salam semua,

Ada tak makan dulu baru basuh tangan?
Ada tak sabun dulu baru mandi?
Ada tak beli kete dulu baru buat lesen?
Ada x?? Ada x???

Jadi apa yang saya nak tegaskan disini...
Saya nak KERJA dulu baru KAHWIN, (dengan izin Nya)
Makcik2 jangan risau, giler kalau saya tak nak kawin.
Penat saya berboipren bertahun2. :P Hahahaha

Saya tahu makcik semua prihatin,
Tapi cukup la sekadar mengambil tahu,
Bukan mengambil berat badan saya iaitu 53 Kg,
Tengok saya dah berat sekarang.

Bukan saya memilih kerja makcik,
Saya apply semua kerja kosong yang bersesuaian,
Saya pun downgrade saya punya education,
Bukan saya apply kerja Master semata2.

Banyak kerja yang saya apply pakai Degree,
Master saya sebagai satu bonus sahaja,
Sebab saya boleh apply jawatan Lecture,
Sebab saya flexible jer makcik.

Daripada makcik terus membebel x tentu pasal,
Adalah baik kalau makcik doakan saya,
Semoga saya dipermudahkan kerja dan jodoh,
Kalau macam tu sayang makcikkkkkk...!!!! :)




Antara sebab dia sayang saya sebab saya pandai buat mulut Donald Duck :P Hahahhaha!!!

Tengok begitu kagum dier ( Aramis ) dengan kehebatan saya.... Kuikikui... Nasib laaa...:)

4 comments: